Web Wiz

New Posts New Posts RSS Feed - Portugues - Brasil - WWF ver. 11.10
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Portugues - Brasil - WWF ver. 11.10

Post Reply Post Reply Page  <1 101112
Author
 Rating: Topic Rating: 1 Votes, Average 5.00  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Allan Douglas View Drop Down
Groupie
Groupie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Allan Douglas Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 12 March 2015 at 1:04pm
 Negrisoli,

Vc é um genio!!
Obrigado!!
Brazilian with Pride!
|<O>|
Back to Top
negrisoli View Drop Down
Groupie
Groupie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote negrisoli Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 08 November 2015 at 3:00am
Ola Pessoal,

Segue nova atualização !!! Smile

Abs.
Back to Top
negrisoli View Drop Down
Groupie
Groupie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote negrisoli Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 01 August 2017 at 1:01am
Aeee pessoal,

Desculpe pela demora, mas segue atualizaç£o do pacote para a vers£o v:11.10

Abs.

Edited by negrisoli - 23 August 2017 at 6:20pm
Back to Top
negrisoli View Drop Down
Groupie
Groupie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote negrisoli Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 23 August 2017 at 6:19pm
Pessoal,

Infelizmente irei parar de usar a plataforma do Fórum no final desde ano de 2017, eu já fiz um anuncio no meu site, onde o sistema será desligado no dia 1 de dezembro de 2017.

Com isso, eu n£o irei mais manter a traduç£o atualizada e sua disponibilizaç£o para download.

Caso alguém tenha interesse em manter, por favor me procure.

Agradeço pela ajuda que recebi ao longo desses anos para manter a traduç£o atualizada e desejo muito sucesso a todos.

Abs.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 101112
  Share Topic   

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 11.10
Copyright ©2001-2017 Web Wiz Ltd.

Become a Fan on Facebook Follow us on Twitter Find us on Google+ Community Forums Web Wiz Blogs Web Wiz News
About Web Wiz | Contact Web Wiz | Terms & Conditions | Cookies | Privacy Policy

Web Wiz is the trading name of Web Wiz Ltd. Company registration No. 05977755. Registered in England and Wales.
Registered office: Unit B10, 9 Nimrod Way, East Dorset Trade Park, Wimborne, Dorset, BH21 7UH, United Kingdom.

Prices exclude VAT unless otherwise stated. VAT No. 988999105 - $, € prices shown as a guideline only.

Copyright ©2001-2017 Web Wiz Ltd. All rights reserved.